Seventeen

My birthday isn’t for a couple of month (to be exact August 7)  but the magazine Seventeen is one of my favorites. I get it send from US every month and the new copy just got in 🙂 Now the only problem is that i know who is going to win Americas Next Top Model (i won’t tell i promise). It have everything i want. Beauty tips, trend of the month, great stories and cute guys 😉 Even though the things in it only can be purchased in the US it’s great because then i can make a huge wish list to when i’m going next time 🙂 They actually made to really great books one with beauty tips and the other with style tips for every occasion, I use them for inspiration.

Selvom min fødselsdag ikke er før om et par måneder (for at være nøjagtig 7 August) er bladet Seventeen Magazine en af mine favoritter. Jeg får det sendt fra USA hver måned hvilket er meget billigere end at købe det i de få butikker du kan købe dem i her. Det nyeste nummer er lige kommet og jeg ved nu hvem der vinder næste sæson af Americas Next Top Model (bare roligt jeg afslører det ikke, det er dog det eneste problem). Seventeen har alt det jeg har behov for, trends, makeup tips, gode historier fra det virkelige liv og flotte fyre 😉 Selvom alle tingene i bladet kun kan købes i USA er det kun en undskyldning for at have en rigtig lang ønskeliste til når jeg skal derover næste gang 🙂 Seventeen har også lavet to bøger som jeg bruger flittigt til inspiration. Den ene har makeup tips og den anden tøj tips.

Malle

Leave a Reply

