Geography

Well today all i have done is read, eat and watch a little bit of TV. I have become best friends with my geography book. I only have 6 more pages to go for today. Tomorrow it’s the same thing. But i have made a plan… Read for 1 hour, go for a 5 minute walk, then go to facebook for 5 minutes. But Tuesday i’m going to my geography exam and after that i’m one step closer to freedom. Then i only have an english exam and a AT exam so cross your fingers for me 🙂

I dag har jeg læst, spist og set en lille smule tv. Jeg er blevet bedste venner med min naturgeografi bog. Jeg har kun 6 sider tilbage jeg skal læse i dag. I morgen står det på mere geografi, men jeg have lavet en lille plan… Jeg skal læse i 1 time, så går jeg en lille tur, tjekker facebook og så starter jeg forfra. Men på Tirsdag skal jeg til eksame i naturgeografi og så er jeg 1 skridt tættere på frihed. Så har jeg kun engelsk årsprøve og AT så kryds fingre 🙂

Min veninde Katarina har også en blog som jeg synes i skal tjekke ud ❤

Malle

Leave a Reply

