Tuesday Night

I’m spending the night in bed, with Charmed and a bowl of pineapple and melon my dad just brought up, isn’t that nice 🙂 I’m still a tad beat up from this weekend, and with what hopefully isn’t an incoming cold, I’m relaxing tonight.

Jeg vil bruge aftenen i sengen, med Heksene fra Warren Manor og en skål med ananas og melon, som min far lige er kommet op med, er det ikke pænt af ham 🙂 Jeg er stadig lidt træt efter weekenden og med hvad jeg håber ikke er en forkølelse vil jeg bare slappe af i aften.

Malle

Leave a Reply

