Masquerade

Maybe you have seen this post before? We’ll this is a post from when my school had its last party in the fall. My friend and I dressed up as Dolly Parton because the theme was celebrities. It was a great party. The next party’s theme is masquerade. I didn’t know what mask to wear. First I though of something on a stick, but that’s hard to dance with, next was some kind of mask to draw on, until I found this video 🙂 All my reflections have come to an end.Tomorrow I’m luring Rebecca to go shopping with me so I can find the materials.

Måske har du set dette indlæg før? Når, men det her indlæg er fra den sidste fest min skole holdt i efteråret. Min veninde og jeg klædte os ud som Dolly Parton fordi temaet var celebrities. Det var så sjovt. Den næste fest tema er maskebal. Jeg har haft mange overvejelser om hvilken maske jeg skulle have på. Først tænkte jeg på noget på en pind, men den er svær at dance med, den næste var måske noget med en maske man tegnede på, lige indtil jeg fandt denne video 🙂 Alle mine overvejelser er slut nu. I morgen lokker jeg Rebecca med ud og shoppe så jeg kan finde materialerne.

Malle

Leave a Reply

