Bright Passion

I layered this new Gosh nail polish on top of Orly’s Iron Butterfly and loved the combination. It was really hard to capture the beauty of the holographic strings. They end up not very focused and looking grey, but you can see the holographic and the thump. Bright Passion is string glitter in a grey toned clear base so it’s a layering polish.

Jeg lagde denne nye Gosh neglelak oven på Orly’s Iron Butterfly og jeg elskede kombinationen. Det var meget svært at fange de holografiske glitter. Billederne endte med at være mindre fokuserede og glimmeren så grå ud, men du kan se det holografiske på tommelfingeren. Bright Passion er en streng glimmer i en grå tonede klar base, så det er top coat.

Malle

5 responses to “Bright Passion

  1. Dén neglelak ser jo helt fantastisk ud!! Er den købt i Danmark eller?

  2. Tak for svar!
    Så vil jeg gå på jagt efter den 🙂

  3. Nail polis freak

    Er der for nyligt du har købt den ? Jeg har været på jagt, men måtte konkludere at det er en gammel farve/udgave, for jeg kan ikke finde den 😦

    • Tror den blev udgivet sidste år, men jeg kom i tanke om at jeg fandt den i Føtex, det har de ofte udgåede farver, men jeg mener også at jeg har set den i min lokale Matas. En anden Gosh neglelak jeg kan anbefale som er holografisk er Holographic, den er en fast del af deres farver, så den burde kunne fås 🙂 Håber du finder den

Leave a Reply

