Something New

My love for ASOS is not unknown and today while browsing through I found 5 great things. I found a lot more but decided that I could find something similar when I’m going to US in under a month. So coming home to me is a blue dress, a cream envelope clutch, 4 silver rings and a skinny bracelet. I saw the bracelet on Kia from Fierce og Fattig and had to have it.

Min kærlighed til ASOS er ikke ukendt og i dag da jeg browsede igennem sortimentet fandt jeg 5 ting der måtte bo hos mig 🙂 Jeg fandt faktisk mere, men blev enig med mig selv om at jeg havde/kunne finde noget lignende når jeg tager på ferie til USA. Så de fem ting der skal bo hos mig er en blå kjole, en cremefarvet kuvert clutch, 4 sølv ringe og et tyndt sølv armbånd. Armbåndet så jeg hos Kia fra Fierce og Fattig og jeg måtte have det.

Malle

Leave a Reply

