H&M – Blue, Grey and Brown

Sorry for the blogging pause, but I started my senior year and wanted to get used to the long days and the homework. I also started on my driver’s license. Because I have a long backlog of manicure from before the summer vacation, I’m going to do the H&M polishes in groups. The cleanup skills are not that great either, so maybe someday, when I wear them again, I will update the photos.

Undskyld, at jeg har holdt en pause med at blogge, men jeg startede på mit sidste år i gymnasiet og ville gerne vænne mig til de lange dage og lektierne. Jeg er også begyndt at tage kørekort, så det tager også lidt tid. Fordi jeg har mange gamle billeder liggende af manicure fra før sommerferien, får i H&M neglelakkene i grupper. Cleanup jobbet er hellere ikke det bedste, så måske en dag, når jeg får tid vil jeg tage nogle nye billeder.

 First up is Blue from the Spring Nails. It’s a dark blue jelly, perhaps darker than I would think a spring polish should be, but it will be great for the next couple of months. I think this was 3 coats but I’m not sure. There was no trouble in application.

Først har vi Blue fra Spring Nails. Det er en mørke blå jelly, lidt mørkere end jeg synes en forårsneglelak skal være, men den ville være god i det næste måneder. Jeg tror det her er 3 lag, men jeg er ikke sikker. Der var ikke nogle problemer med applikationen.

Second is Grey also from Spring Nails. There is a secret shimmer, that is most visible in the bottle. It’s a grey color with some purple undertones, making is a bit warmer than most grey. I think this is a dupe to Grey Sky that was in H&M last summer I also bought. This was two coats.

Her er Grey også fra Spring Nails. Der er en skjult shimmer, man mest kan se i flasken. Der er en grå farve med lillae undertoner, som går den varmere end andre grå. Jeg er ret sikker på at det er den samme farve som Grey Sky der var i H&M sidste sommer, som jeg også købte. Dette var to lag.

Last is Brown, an orange brown jelly creme. This was opaque in only one coat and the application was flawless. This color is one of the it colors this fall, so I will be wearing it again. It reminds me of the fall leaves in the forest.

Sidst har vi Brown, en orange brun jelly creme. Den var dækkende ved kun et lag og applikationen var fantastisk. Denne her farve er stor dette efterår, så jeg vil gerne have den på igen. Den minder mig og bladenes farve i skoven.

Malle

Leave a Reply

