Is anybody still here? + my latest polishes

Hello everyone. I don’t blame you if you have given up on me 🙂 I didn’t mean to fall off the face of the earth, but after handing in my assignment, I felt kind of empty and then Christmas and New Years came around. Then I went back to school, trying to adjusting to having classes again and homework to do. I have an even bigger backlog now, so I’m not going to run out of manicures to show you. Then I went to Madrid on a studietrip and home came 32 polishes, wups 😉 My excuse is that you can’t get Essence and Catrice here, so that’s why so many had to come home with me 🙂 I had a plan to post a picture of my Valentines Day manicure I made with my new Essence stamp kit, but I failed miserably so I will spare you that sight 🙂 Instead here are two packages I order in 2012 and tomorrow I will show you the polishes from Madrid.

Hej allesammen. Jeg kan godt forstå hvis i har opgivet mig lidt 🙂 Det var ikke meningen at jeg skulle forsvinde fra jordens overflade, men efter jeg havde afleveret min SRP følte jeg mig lidt tom indeni over ikke at have noget hængende over hovedet og så var det pludselig jul og nytår. Så startede jeg i skole igen og skulle vænne mig til at have time og lektier der skulle laves. Jeg har et stort arkiv nu så jeg kommer ikke til at løbe tør for ting at vise jer. Så tog jeg på studietur til Madrid og med hjem kom 32 neglelak, ups 😉 Min undskyldning er at man ikke kan få Essence og Catrice her i Danmark. Jeg havde faktisk tænkt mig at vise et billed af min Valentines Day manicure som jeg havde lavet med mit nye Essence Stamp kit, men den blev ikke særlig pæn, så det syn vil jeg spare jer for 🙂 Så i stedet får i to pakker jeg har bestilt i 2012 og imorgen kommer de neglelak jeg havde med hjem fra Madrid.

First up is Beautybay.com. You all know how I love that site. They had a sale and free shipping, so I would be a fool not to take advantage. Only problem is that OPI have increased their prices so now OPI is even more expensive to get on here, but still cheaper than buying them in stores.

Først Beautybay.com. I ved alle hvordan jeg elsker denne side. De havde udsalg og gratis fragt, så jeg blev nødt til at bestille nogle af de lakker jeg havde kigget på. Det eneste problem er at OPI har hævet deres priser, så nu er de endnu dyre at få her, men stadig billigere end i butikkerne.

Left to right: Orly Rock It, Au Champagne, Emberstone, Nubar Pink Lily, Purple Aster, Mod Aqua, Grass Green Glitter and mini topcoat and mini basecoat.

Then I ordered some Essies from Billigvoks.dk (sorry danes only). De er rigtig billige (38 kr), de har ikke alle farver der, men de får nye hjem en gang i mellem. Jeg havde pakken dagen efter jeg havde bestilt den, så det var rigtig god betjening.

Left to right: School of Hard Rocks, Mint Candy Apple, Lilacism, Aruba Blue, Ballet Slippers, Size Matters

Malle

Leave a Reply

