Cult Nails – Bad D.N.

I tried my first Cult Nails yesterday after they arrived. I went with Bad D.N. which is a wrong batch Maria got of the original called Devious Nature. I ordered that so I will have a comparison of those two when I get my order in a couple of weeks, when the pre sale orders go out. Bad D.N. is a bright pink creme polish with a bit of a jelly feel to it, but with a lot more pigment. I used two coats for the photos and I’m not wearing topcoat. It’s super shiny and dries very fast. I’m very happy with my first Cult Nails polish.

Jeg prøvede min første Cult Nails i går efter jeg havde fået min pakke. Jeg var straks tiltrukket af Bad D.N. som faktisk var en forkert udgave Maria fik af originalen der hedder Devious Nature. Den har jeg bestilt, så der kommer en sammenligning om nogle uger, når jeg får min pakke. Bad D.N. er en hot pink creme lak som har lidt jelly-feel, men med meget mere pigment. Jeg har to lag på her og jeg har ikke top coat på. Den skinner helt utroligt og tørrede hurtigt. Jeg er  meget glad for min første Cult Nails lak.

Malle

2 responses to “Cult Nails – Bad D.N.

  1. Pretty in pink ❤ er den virkelig så lyserød i virkeligheden?

    • Billederne viser farven meget korrekt. Den er lyserød i virkeligheden, men hvis man ikke kan lide den så lyserød, så kan man med fordel vælge den originale Devious Nature, den er mere lilla tonet 🙂

Leave a Reply

